Hjælp til kommunikation og markedsføring

Vores fineste opgave i Danmarks Bridgeforbund er at sikre, at dig og din bridgeklub har de bedste vilkår for at gøre det, I er allerbedst til, nemlig at spille bridge og tage jer af jeres nye og eksisterende medlemmer.

For at gøre det lettere for dig og din klub at rekruttere nye medlemmer, har vi udviklet en række hjælpeværktøjer, du kan finde her på siden. Målet med hjælpeværktøjerne er at gøre det tunge arbejde med kommunikation og markedsføring så let for dig og din klub som muligt.

Hjælpeværktøjerne fokuserer på god kommunikationpressearbejde og eventplanlægning. Under god kommunikation finder du både én færdig flyer og én skabelon til en flyer, du selv kan skrive tekst til. Under pressearbejde finder du en guide til pressearbejde, en oversigt over danske nyhedsmedier, en færdig pressemeddelelse om Bridgens Dag og en skabelon til pressemeddelelser, du kan bruge, hvis du gerne selv vil skrive teksten. Eventplanlægning giver dig de værktøjer, du behøver til at planlægge og udføre det vellykkede arrangement – og holde fast i dine potentielle medlemmer, efter de er gået hjem.Sidst, men ikke mindst, har vi lagt et billedarkiv op til dig, med billeder du frit kan bruge, når du skal fortælle historien om Bridgens Dag.

GOD KOMMUNIKATION

Bliv god til at fortælle historien om din bridgeklub

PRESSEARBEJDE

Gør den lokale presse interesseret i din klub

EVENTPLANLÆGNING

Gør jeres event til en succes med god planlægning

BILLEDARKIV

Gode billeder til fortællingen om Bridgens Dag

Start typing and press Enter to search